Dag 2 + 3

19 januari 2015 - Wellington, Zuid-Afrika

Hoi allemaal,

Die eerste nacht in het nieuwe bed hebben we dus overleefd!!! Een beetje wennen... Als je uit je bed wil komen moet je er rekening mee houden dat er een muggennet rond zit anders kom je wel eens in de knoop te zitten  :p

Na een lekker uitgeslapen te hebben en een gezond ontbijt namen Elra en Johan ons mee voor een rondleiding in Wellington en Paarl. Ze vertelden ons waar alle belangrijke winkels zijn en vertelden ons over belangrijke plaatsen en hun geschiedenis.

Na deze rondleiding werden we door Elra uitgenodigd voor de lunch, er was nog sla over van de BBQ en hierbij had zij nog lekkere kip gebakken.

Na de lunch is Elra samen met ons naar de grote supermarkt een beetje verder gereden zodat wij onze aankopen konden doen. --> niet simpel, allemaal nieuwe dingen en dan nog beslissen welke van al deze lekkere dingen we wilden eten die avond. Het is dan pizza geworden :p cliché I know...

Na deze drukke dag hadden we wel een apéritiefje verdiend! We hebben ons in de zon gezet met een vodka redbull en een kommetje chips en om de tijd te doden hebben we bordspelletjes gespeeld. Ik heb zwaar verloren, Maïté is de spelletjes koningin.... (voorlopig ;-))

Na deze stevige apéro hebben we onze pizza gegeten en hierbij dan tog maar water gedronken in plaats van een glaasje wijn. XD

DAG 3:

Vandaag hebben Elra en Johan ons meegenomen naar Kaapstad. hier hebben ze ons een kleine rondleiding gegeven vanuit de auto. Hierna hebben ze ons afgezet aan het strand.

In een woord ZALIG!!! Zon, zee en een licht briesje. We zijn met onze voeten in de zee geweest maar deze was ijskoud! Bij toeval kwamen we nog andere Belgische studenten van KDG tegen op het strand. Super gezellig! Na enkele uren kwamen Elra en Johan ons terug oppikken. Zij namen ons dan mee de stad in om een ijsje te gaan eten. BAIE LEKKER!!

Als we terug waren van de zee zijn Maïté en ik nog een wandeling gaan maken en hebben we nog enkele boodschappen gedaan. En dan was het tijd om voor de eerste keer echt te koken! Hamburgers met een fris slaatje. --> conclusie: geslaagd!

Als afsluiter van de avond nog een filmke gekeken met een lekker glaasje wijn en dan ons bed in....

Dikke kus!

Melissa

1. Maria Verdonck:
    19 januari 2015
    zo te lezen hebben jullie het er super geniet er van groetjes vanuit het kille België
  2. Martine pauwels:
    19 januari 2015
    Dat zijn 2plaatsen waar wij niet zijn geweest, waar logeren jullie juist??
    Geniet maar lekker