Dag 32 tot 36

21 februari 2015 - Wellington, Zuid-Afrika

Hoi allemaal,

Maandag:

De eerste dag van mijn laatste week op dwergibos. Juf Nikki is nu al aan het panikeren omdat ze er vanaf volgende week alleen voorstaat. De kleuters hebben weeral moeten schilderen en met klei gewerkt. ’s Avonds was er vergadering in de klas, deze mocht ik bijwonen. De vergadering ging over spelletjesdag. Ik persoonlijk vond het een nutteloze vergadering. De vergadering duurde bijna 2u en achteraf werd besloten dat er nog een vergadering moest komen omdat ze geen stap verder waren gekomen.

Dinsdag:

Vandaag had ik echt veel moeite om uit mijn bed te komen. Ik had midden in de nacht onze studio versierd met ballonnen voor Maïté’s verjaardag.

Op school waren ze op zoek naar een originele en leuke manier om een achtergrond in te kleuren binnen het thema ijs. Ik had het idee om ijswasco’s te gebruiken. Hier hadden ze nog nooit van gehoord op de school. Iedereen was enthousiast over het idee, voor dat ik het wist moest ik les geven aan de leerkrachten. De directeur had alle leerkrachten na school samengeroepen zodat ik aan iedereen kon uitleggen hoe dit precies in zijn werk gaat. :p volgens mij gaan ze zelfs gebruik maken van mijn tips. Eindelijk!

Na school zijn we met zijn allen gaan zwemmen. Na het zwemmen hebben we gebraait met zijn allen. Super gezellig. Cadeautjes gegeven en we hebben natuurlijk ook voor Maïté gezongen:

Lieve Mikey omdat jij verjaar,

Mag die here jou ziene

En nog baie jare spaar!

(spelling zal niet helemaal correct zijn ;-))

Na het eten hebben we ook nog taart gegeten. Elra had een mega grote chocoladetaart (koek) gekocht. Zelfs ik heb een stukje geproefd.

Woensdag:

Vandaag hebben we met alle leerkrachten na schooltijd alle bloemen (houten bloemen voor op de speelplaats) opnieuw geschilderd. Dit gaf mij de kans om de andere leerkrachten beter te leren kennen. Dit was best wel gezellig.

Donderdag:

Vandaag had ik geluk! We konden eens op tijd naar huis! Na school zijn we snel boodschappen gaan doen. Hierna heb ik gekookt. Pasta met courgettesaus en gerookte zalm J

Vrijdag:

Mijn laatste dag op dwergiebos. Toen ik aankwam op was de klas binnen en buiten versierd met ballonnen en slingers. Dit hadden juf Michelle en ju Chanelle voor mij gedaan. Super leuk. Later op de dag hebben we ook nog een partijkie gehouden. Ze hadden gezorgd voor koeldrank, taartjes, pasteitjes en chips. Super leuk afscheid :D.

Na school zijn we gaan zwemmen. ’s Avonds zijn we naar Bella’s gegaan. Hier hadden we afgesproken met Belgische studenten uit Leuven. Gezellig iets gedronken en gedanst. Ik heb mijn eerste Sokkie gedanst. Mega leuk maar ik zal toch nog een beetje moeten oefenen en de volgende keer ervoor zorgen dat ik schoenen aan heb en geen plakies (teensleffers) ;)

Tot de volgende keer

Dikke kus

Melissa

PS. Ik zal nog eens wat nieuwe foto’s en filmpjes op mijn blog zetten ;-)